[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 131: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 132: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4727: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4729: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4730: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4731: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
Invertebrate Focus • Toon onderwerp - Soort kever?

Het is nu 19 nov 2018 10:20

Soort kever?

Kevers.

Moderator: Dries

• Auteur
  • Bericht

Dominat

Soort kever?

Bericht16 aug 2018 23:10

Dag iedereen

Bij aankomst thuis na vakantie kwamen we 3 van onderstaande exemplaren tegen in huis. Voor onze vakantie zijn we er ook al een paar tegen gekomen. Ik vermoed dat het een soort kever is. De kinderen hebben er schrik van dus ik zou vooral willen weten waar ze vandaan komen en hoe ik kan voorkomen dat we ze in huis krijgen.

[img]file:///D:/DOMINAT/Mijn%20afbeeldingen/20180816_212011.jpg[/img]

Alvast bedankt.

Grts

Nick

Hesci

Re: Soort kever?

Bericht18 aug 2018 12:31

je heb het bestand nog op je computer staan
Wij kunnen die dus niet zien
Je moet het dan even uploaden naar internet
Dat doe je bijvoorbeeld hier
https://photos.google.com/