[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 131: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 132: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4727: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4729: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4730: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4731: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
Invertebrate Focus • Toon onderwerp - Dag iedereen

Het is nu 16 jul 2019 09:13

Dag iedereen

Maak een nieuw onderwerp aan en vertel ons wat over jezelf.
  • Auteur
  • Bericht

Dominat

Dag iedereen

Bericht16 aug 2018 22:27

Dag iedereen

Ik ben nick en woon sinds bijna 2 jaar op het platteland waar mijn interesse voor de natuur terug is aangewakkerd. Ik zit regelmatig met vragen ivm insecten en dan vooral degene die schade aanrichten aan planten omdat ik sinds de verhuis ook een eigen moestuin heb en wil proberen om deze vervelende beestjes op een natuurlijke manier aan te pakken.
Aangezien we na terugkomst een paar bezoekers in huis hadden ga ik al een eerste vraag stellen in het forum.

Grts

Nick

BrMaarten

Re: Dag iedereen

Bericht17 aug 2018 22:32

Welkom!

eric

Re: Dag iedereen

Bericht22 aug 2018 18:56

Welkom hier op het forum.

Keer terug naar Stel jezelf eens voor.