[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 131: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 132: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4727: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4729: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4730: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4731: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
Invertebrate Focus • Toon onderwerp - Hoi Hoi

Het is nu 19 nov 2018 10:21

Hoi Hoi

Maak een nieuw onderwerp aan en vertel ons wat over jezelf.
  • Auteur
  • Bericht

KellyJade

Hoi Hoi

Bericht05 okt 2018 15:03

Hallo iedereen!

Ik ben Kelly, ooit al eens lid geweest van dit forum, maar dat is al een hele tijd geleden. Ik heb zelf thuis een vogelspin, die ondertussen al 14 jaar bij ons is. Er zijn in tussentijd nog wat dieren de revue gepasseerd, maar deze is de hele tijd gebleven.

Ik ben leerkracht in een secundaire school en we willen graag invertebraten gaan houden in onze klas, vandaar dat ik hier graag terug actief ben!

Hopelijk kan ik hier veel info vinden en kunnen jullie ons helpen met onze opstelling, zodat we onze klasdieren de juiste omstandigheden kunnen bieden!

joogvanhedel

Re: Hoi Hoi

Bericht14 okt 2018 08:56

Helaas is dit forum zo goed als dood :-( Beter ff kijken op www.vogelspinnenforum.nl , of op de vele fb pagina's..
Groeten Joog.

Titus

Re: Hoi Hoi

Bericht14 okt 2018 20:12

Eh Oh ?! Wie is dood ?

...ik lees alvast dagelijks nog dit forum.

Keer terug naar Stel jezelf eens voor.