[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 131: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 132: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4727: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4729: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4730: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4731: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
Invertebrate Focus • Toon onderwerp - Gezocht ; vlinder preparateur

Het is nu 18 okt 2019 09:21

[Overig] Gezocht ; vlinder preparateur

Terrariums, Verwarmingselementen, ...
  • Auteur
  • Bericht

merolina

• Geef aan/verkoopswaardering:

• Bekijk alle waarderingen

Gezocht ; vlinder preparateur

Bericht10 aug 2018 13:13

Misschien kan iemand mij hier helpen?

Ik ben op zoek naar iemand die voor mij vlinders op kan zetten, het gaat om grotere aantallen.

Ongeveer 80 vlinders per week.

Bij interesse graag mailen naar : theabeth@hotmail.com
Ik woon in Nederland

Keer terug naar Benodigdheden