[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 131: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 132: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 131: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 132: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4727: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4729: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4730: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4731: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
Invertebrate Focus • Toon onderwerp - Tentoonstelling

Het is nu 19 sep 2019 01:06

Tentoonstelling

Wandelende takken en bladeren.

Moderator: michael

• Auteur
  • Bericht

wicky

Tentoonstelling

Bericht15 okt 2014 20:07

Hallo,

in de herfstvakantie houd ik een tentoonstelling met mijn wandelende takken en bladeren in het Arboretum van Kalmthout.
Deze gaat door van 22 oktober t.e.m. 2 november van 10-17 uur.
Er zullen ongeveer 35 soorten tentoon gesteld staan en ik ben permanent aanwezig(behalve volgende week donderdag en vrijdag, want dan is het nog school) om extra uitleg te geven.

Hopelijk tot snel!

Wietse

forumbully

Re: Tentoonstelling

Bericht16 okt 2014 11:22

leuk.
als ik tijd heb, spring ik wel eens binnen.

Keer terug naar Phasmatodea