Het is nu 19 sep 2019 01:06

Gezocht Spoed : PSG255

Wandelende takken en bladeren.

Moderator: michael

• Auteur
  • Bericht

s.zeegers

Gezocht Spoed : PSG255

Bericht23 apr 2014 15:06

Beste Leden,

Ik ben Severine uit Maastricht 37 zomers jong :rofl: ( Nederland ) en heb al jaren Wandelende Takken als grootste hobby die letterlijk uit de kluiten groeit en ben er elke dag aantal uurtjes mee bezig en doet me heel veel plezier.

Nu is mijn eigen populatie aan PSG255 aan snelle vernieuwing toe aangezien de oudjes niet meer lang zullen leven en de eitjes stroom te laat op gang is gekomen om er snel nimfen van te hebben. Nu is mijn vraag of er mensen zijn die eitjes hebben die spoedig uitkomen of nimfen of subadults hebben alles is welkom zolang ik mijn Exo Terra Terrarium weer gevuld krijg ziet er nu zielig uit zo een 2 paartjes die oud en versleten zijn erin te zien bungelen.

Wandelende bladen zijn ook welkom voor mijn kleinere terra aan te vullen natuurlijk Daarbij zoek ik ook nog de PSG359 dit is een mooie kleinblijvende stekelige soort.

Hoor heel graag spoedig van jullie en wie me kan helpen heb ook al als Phasmalid op het forum gevraagd maar helaas nog niets vernomen wie o wie kan me helpen hiermee tegen vergoeding natuurlijk.

Groetjes :hai: ,
Severine
te Maastricht ( Nederland )

Keer terug naar Phasmatodea