[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 131: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 132: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4727: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4729: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4730: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4731: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
Invertebrate Focus • Toon onderwerp - opzoek naar soorten wandelende bladeren

Het is nu 25 feb 2020 05:26

opzoek naar soorten wandelende bladeren

Wandelende takken en bladeren.

Moderator: michael

• Auteur
  • Bericht

Rowan

opzoek naar soorten wandelende bladeren

Bericht29 maart 2014 07:36

Hallo ik ben op zoek naar verschillende soorten wandelende bladeren heb al ervaring met psg 72 die heb ik een aantal jaar geleden gehad. Heb nu psg 278 maar zou ook graag andere willen die gelijkmatig zijn met de 72
hoop dat iemand mij daar aan kan helpen mvg

Noedel

Re: opzoek naar soorten wandelende bladeren

Bericht29 maart 2014 18:39

Als je op zoek bent naar soorten, dan zet je best een nieuw topic in het geschikte subforum, namelijk het "gezocht" subforum :)

Grtz
Mijn persoonlijke watakken-pagina:
http://watakken.blogspot.be/

Keer terug naar Phasmatodea